
Оқытушы №1
Оспанбаева Махаббат Пернебаевна, Педагогикалық психология кафедрасының қауым.профессоры, пс.ғ.к.
Күміс университет тыңдаушыларына арналған «Психология: денсаулық құпиясы, сұлулық сыры» біліктілікті арттыру курсының оқу бағдарламасы 3 модульді қамтиды: шектеулерді шешу; ой-сана трансформациясы; жаңа болмыс иесі. Алғашқы модуль аясында «Денсаулықты жақсарту негізі – тұтастық қағидасын ұстану: «жан-тән-рух» бірлігі концепциясы», «Сауығудың саналы қадамы – стереотиптерден арылу», «Сана трансформациясы – шектеуші пайымдарды өзгерту» тақырыптары қарастырылады. Екінші модуль «Денсаулықты жақсартудың психологиялық-педагогикалық стратегиялары», «Ой-сананы кеңейтудің психологиялық тәсілдері», «Психологиялық денсаулықты қамтамасыз ету шарттары», «Таза ниет – денсаулық кепілі» тақырыптарын қамтиды. Үшінші модуль шеңберінде «Сұлулық сыры – жағымды көңіл-күйді тұрақтандыру тәсілдері», «Бірегей болмыс иесі: назар қайда – қуат сонда», «Тәңір тектес құбылыс мүмкіндіктері: сенім шапағаты» мәселелері пысықталады.
Тыңдаушыларды психологиялық сауықтырудың міндетті шарттары болып табылатын білу, түсіну, жауапкершілік, еңбектену (үздіксіз жаттығулар) тетіктері негізінде алынған нәтижелерді тұрақтандыру – іскерліктерді бекіту тәсілдерін белсендендіруді қажет етеді. Бұл сауықтыру және жасарту концепциялары сынды курстың негізгі міндеттері мен, сауығу және жасару сынды тыңдаушылардың ізгі мұраттарының сәйкес келуі, сондай-ақ бүкіл үрдістің алғышарты – ниет тазалығы факторларына сүйенеді.
Түрлі стереотиптерден арылып, жан қасаңдығынан тазару арқылы, психиканың икемділігіне қол жеткізуге ұмтылу жолымен сауығу және жасаруға ұмтылу.
Оспанбаева Махаббат Пернебаевна, Педагогикалық психология кафедрасының қауым.профессоры, пс.ғ.к.
Курс материалдары зерттеулер негізінде құрылған; барлық психотехникалар сынақтан өткен, нәтижелері сенімді.
Курс нәтижелілігі тыңдаушының тапсырмаларды толық, сеніммен орындауына байланысты. Сондықтан, әр сабаққа толық қатысып, ТӨЖ (тыңдаушының өзіндік жұмысы) шынайы орындап, уақтылы рефлексия жасау тұру керек